تبریز- امام جمعه تبریز اظهار داشت: باید نامزدها از نگاه به بیرون خودداری کرده و به توان داخلی تکیه کنند.

نامزدها از نگاه به بیرون خودداری و به توان داخلی تکیه کنند/رئیس جمهور باید حلال مشکلات باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های امروز نمازجمعه تبریز بیان کرد: در انتخابات حضور حداکثری لازم است تا مشارکت مردم اعتبار و آبرو به کشور داده و دشمن را از فتنه انگیزی منصرف کند.

وی با تاکید بر اینکه رأی مردم به عنوان حق الناس است و باید مسئولان از این حق الناس صیانت کرده و هیئت‌های نظارت و اجرایی امانت داری کنند، تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی هم باید با متانت از سوی کاندیداها و هواداران پیگیری شده و تخریب همدیگر را کنار بگذارند. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه انتخاب هوشمندانه و در تراز انقلاب اسلامی باید نتیجه این انتخابات باشد، ادامه داد: در شرایط بیکاری و رکود باید زمام امور در دست کسی باشد که بتواند این مشکلات را حل کند و شجاع بوده و از تشر دشمن نترسد چراکه ملت شجاع هستند و باید مدیران آن هم شجاع باشند. 

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه ولایت‌پذیری عملی و هماهنگی با رهبری رمز موفقیت کشور در مسائل مختلف است، ابراز داشت: اینکه اسمی از رهبری ببریم ولی از عمق جان اعتقادی به ولایت نداشته باشد کشور را دچار مشکل می‌کند.

وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در روز مبعث را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه این نظام با ظلم وستم مقابله می‌کند، افزود: همین رویکرد سبب شده تا دشمنان با ایران مقابله کنند لذا تشکیل داعش و... در منطقه هم برای مقابله با اسلام است. 

امام جمعه تبریز ادامه داد: آمریکا در همه زمان‌ها از هر امکانی برای ضربه زدن به ایران و اسلام استفاده کرد ولی بدانند که هر کسی به ملت ایرات تعرض کند، به ضررش تمام می‌شود چراکه عکس العمل ایران در برابر این اقدام، قاطعانه و بسیار محکم خواهد بود.

وی افزود: اخیراً عهدشکنی بیگانگان را به خوبی لمس کردیم و دیدیم که پیش‌بینی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درست از آب درآمد، لذا از اعتماد به بیگانگان خودداری شود.آیت الله شبستری سیاست‌های انتخاباتی مقام معظم رهبری از سال ۶۸ تاکنون را در چند موضوع خلاصه کرد و گفت:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.