ایلام- امام جمعه ایلام بیان کرد: انفعال و عقب نشینی‌های مکرر در مقابل دشمنان در چند سال اخیر نشان داده است مشکلات کشور با ترس از دشمن و سرایت دادن به مردم حل نمی‌شود بلکه دشمن را گستاخ‌تر می‌کند.

توهین به مقدسات الهام گیری از سیاست اربابان خارجی است/مشکلات کشور با ترس از دشمن حل نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نما جمعه ایلام اظهار داشت: متاسفانه توهین و اهانت به ارزش‌های دینی و انقلابی توسط برخی اصلاح طلبان و حامیان آنها یکی از سیاست‌های راهبردی آنها و الهام گیری از اربابان خارجی است.

وی خطاب به توهین کنندگان بیان کرد: آن ها که در تحقق وعده‌های انتخاباتی نامزد خود با اعتراض توده‌های مردم مواجه هستند و برای انحراف افکار عمومی دست به چنین کارهای زشت می‌زنند بهتر بود بیلان  کار دولت یازدهم از نرخ بالای بیکاری، تورم کمرشکن، برجام نافرجام و عقب نشینی ذلت بار در مقابل دشمن و امتیاز دهی بی حد و حصر به رژیم جنایتکار آمریکا، عدم اتخاذ قاطع و انقلابی در برابر آمریکایی‌ها در رژیم فاسد مزدوری مثل عربستان و هزاران مورد دیگر را بازگو می کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اصلاح طلبان عادت کرده اند ابتدا به مقدسات توهین کرده و سپس اظهار ندامت و پشیمانی می کنند.

وی ادامه داد: من از مسؤولان دستگاه قضایی می خواهم با عوامل این هتاکی برخورد قانونی کند.

خطیب جمعه ایلام همچنین با اشاره به هتاکی اخیر به ساحت امام رضا (ع) در زمان راه‌اندازی ستاد اصلاح طلبان در ایلام، گفت: دستگاه قضایی باید با فرد هتاک برخورد کند، توهین به ساحت مقدس امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) در ستاد انتخابات یکی از نامزدهای اصلاح طلبان توسط یک فرد هتاک کلید واژه آغاز یک فتنه دینی و تهاجم به ارزش‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران است.

رهبر حکیم انقلاب فرمودند بدترین حالت برای یک کشور آن است که مسؤولان آن کشور از تشر دشمن بترسند زیرا راه را برای تعرض و تجاوز او بازی  می‌کند.

وی با اشاره به انتخاب اصلح افزود: مهمترین شاخص‌های کارگزار نظام اسلامی و اولین ویژگی رئیس جمهور آینده راستگویی و صداقت و امانتداری است، کسی که توسط مردم به عنوان رئیس جمهور اسلامی انتخاب می‌شود پست ریاست جمهوری را به عنوان یک امانت به او می‌سپارند و طبق سوگندی که می‌خورد پاسدار قانون اساسی و نظام اسلامی برآمده از خون هزاران شهید باشد.

وی ادامه داد: بنابراین نباید نسبت به این امانت خیانت کندو ثانیا رای دهندگان به او اطمینان حاصل کنند وعدهایی که می‌دهد قابل تحقق است و مهم‌تر این که به وعده‌هایش عمل کند، پیامبر اکرم (ص) ، امام علی (ع) و امام  سجاد(ع) می‌فرمایند سه چیز در هرکه باشد منافق است اگر چه بگوید من مسلمانم اول وقتی سخن می‌گوید دروغ می‌گوید دوم وقتی وعده دهد تخلف ورزد سوم وقتی امانت به او دهند خیانت کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: رئیس جمهور آینده باید دشمن شناس باشد و در زمین بازی و تعیین شده از سوی دشمن حرکت نکند و برای خنثی‌سازی نقشه‌ها و اقدامات خصمانه بر اساس گفتمان امام و رهبری و مقاومت در سیاست داخلی و سیاست خارجی طراحی و به اجرا بگذارد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید واقعیت‌های کشور و جامعه را دقیقا بداند و با باور عینی رسیده باشدو کمبودها را در برابر دشمن را بزرگنمایی نکند و خزانه پرکشور را خالی نشان ندهد و اظهار ناتوانی و نیاز نکرده و عزت مردم را خدشه‌دار نکند، رئیس جمهور آینده باید روحیه شجاعت و قدرت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان به ویژه آمریکا را داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.