اهواز _ امام جمعه صیدون گفت: برخی از مدیر کل ها بیش از ۸سال است که به صیدون نیامده اند و این یک فاجعه است و وضعیت بهسازی اکثر روستاهای بخش صیدون تفاوت چندانی نسبت به دوره طاغوت ندارد.

۸سال است هیچ مدیر کلی به صیدون نیامده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین بهمنی امام جمعه صیدون در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار در فرمانداری باغملک برگزار شد، بیان کرد :همانگونه که استان خوزستان مورد کم توجهی دولتمردان واقع شده، شهرستان باغملک نیز مورد کم توجهی مدیران ارشد خوزستان واقع شده کما اینکه بخش صیدون نیز مورد کم لطفی مسئولین شهرستان قرار گرفت.
وی افزود : مایلیم بخش صیدون زیر مجموعه استان محروم کهگیلویه واقع شود، استان کهگیلویه ای که مسئولینش علی رغم تمام محرومیت ها درصدد بودند، آب رودخانه اعلا را برای احداث باغات پمپاژ کنند، در حالی که تمام روستاهای پایین دست این رودخانه شیرین و دائمی مشکل آب شرب، به لحاظ کمی و کیفی دارند.!
امام جمعه صیدون عنوان کرد: جاده باغملک به صیدون و صیدون به دیشموک در حد یک جاده روستایی کم جمعیت است، که سالانه جان ده ها تن از هموطنان را می گیرد و نمونه بارز آن سقوط یک خودرو به ته دره به همراه ۸مسافر کودک در چند روز اخیر بود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیر کل ها بیش از ۸سال است که به صیدون نیامدند و این یک فاجعه است و وضعیت بهسازی اکثر روستاهای بخش صیدون تفاوت چندانی نسبت به دوره طاغوت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.