آخرین نوبت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بعد از ظهر امروز جمعه ۸ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد و پرونده برگزاری آزمون بسته شد. سوالات آزمون فردا منتشر می شود.

پرونده برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ بسته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار شده است.

تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در آزمون ثبت نام کرده اند که از این میان، تعداد ۴۳۰ هزار و ۶۶ نفر زن و ۴۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر مرد هستند.

از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب، تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر انتخاب کدرشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نیز به کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده اند. در مجموع برای داوطلبان ثبت نام کننده و علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادر شده است.

از تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادره، تعداد ۴۶۲ هزار و ۵۶۵ کارت برای داوطلبان زن و ۴۸۷ هزار و ۵۹۷ کارت برای داوطلبان مرد صادر می شود.

آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی برای ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

آزمون داوطلبان ۱۱ کدرشته برای تعداد ۳۶۲ هزار و ۸۳۵ داوطلب که ۱۷۹ هزار و ۷۶۸ نفر زن و ۱۸۳ هزار و ۶۷ نفر مرد هستند، در صبح پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد.

در بعد از ظهر پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ نیز آزمون ۶۳ کدرشته امتحانی (کدرشته های امتحانی شناور) برای ۱۳۷ هزار و ۴۰۹ داوطلب که از این تعداد ۶۳ هزار و ۸۶۶ نفر زن و ۷۳ هزار و ۵۴۳ نفر مرد هستند، برگزار  شد.

آزمون صبح جمعه ۸ اردیبهشت برای ۳۲۹ هزار و ۵۵۴ داوطلب در ۲۲ کدرشته برگزار شد که از این تعداد ۱۴۲ هزار و ۹۴۹ نفر زن و ۱۸۶ هزار و ۶۰۵ داوطلب مرد هستند.

در آزمون صبح جمعه مجموعه موسیقی (۱۳۶۰) منحصرا در شهر تهران برگزار شده است.

آزمون بعدازظهر جمعه ۸ اردیبهشت نیز برای ۱۲۰ هزار و ۳۶۴ داوطلب که ۷۵ هزار و ۹۸۲ داوطلب آن زن و ۴۴ هزار و ۳۸۲ نفر آن مرد هستند در ۳۶ کدرشته برگزار شد.

سئوالات کدرشته های متعدد تا پایان روز شنبه ۹ اردیبهشت و کلید آزمون نیز روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر می شود.

کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ در آزمون‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌، به نحو مقتضی و در نیمه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.