قوچان- سیزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی باچوخه رهورد به یاد شهید بابامحمد رستمی و با حضور ۲۳۴ چوخه کار از ۴ استان در گود طبیعی روستای رهورد قوچان برگزار شد.

سیزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی باچوخه در قوچان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، عصر جمعه سیزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی باچوخه با حضور ۲۳۴ چوخه کار از ۴ استان خراسان رضوی، شمالی، تهران و گلستان و به مدت یک روز و در ۵ وزن در محل گود کشتی روستای رهورد قوچان برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور شهرستان های قوچان، بجنورد، مشهد، تهران، شیروان، فاروج، آشخانه، چناران، اسفراین، مانه و سملقان، تربت جام، تربت حیدریه، تایباد، گلستان، کلات، بردسکن و تیم مرزبانی ناجا و با شرکت ۸۲ نفر در وزن ۶۶ کیلوگرم، ۷۹ نفر در وزن ۷۴ کیلوگرم، ۳۴ نفر در وزن ۸۴ کیلوگرم، ۲۴ نفر در وزن ۹۶ کیلوگرم و ۱۵ نفر در وزن ۹۶+ کیلوگرم انجام شد.

در پایان این مسابقات که در شامگاه جمعه انجام شد، تیمهای شهرداری قوچان، بسیج مقاومت قوچان و مرزبانی ناجا مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در قسمت انفرادی نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم مسعود حسنلو، در وزن ۷۴ کیلوگرم ابراهیم ولیان، در وزن ۸۴ کیلوگرم مرتضی احدی، در وزن ۹۶ کیلوگرم مجتبی زمانی و در وزن ۹۶+ عباس نیک سرشت حائز مقام های اول شدند.

لازم به ذکر است سیزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی باچوخه رهورد هرساله در اردیبهشت ماه در ۳۵ کیلومتری شمال غربی در روستای رهورد از بخش باجگیران شهرستان قوچان و با حضور جمعی از چوخه کاران کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.