اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی و ساماندهی آن ها در چارچوب قانون خبر داد.

حذف خودرو های پلاک شخصی از گردونه جا به جایی مسافر در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، علی رحمتی در جلسه ساماندهی مسافربر های پلاک شخصی بیان کرد: ماشینهای پلاک شخصی به هیچ وجه نمی‌توانند عبور و مرور مسافران را بر عهده بگیرند، چرا که این موضوع یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی است و انتظار می‌رود مورد توجه واقع شود تا از این طریق شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه هم‌اکنون هیچ مشکلی از بابت تامین ناوگان عمومی وجود ندارد، افزود: امیدواریم با اقدامات انجام یافته و ارائه تسهیلات کم‌بهره بتوانیم هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابیم و با ساماندهی سواریهای مسافربری پلاک شخصی در استان شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته تمامی اقدامات انجام یافته مبنی بر حل مشکلات پلاک شخصیها در استان بوده که برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نشده و امیدواریم با انجام اقدامات لازم به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

سرهنگ حجت فتاحی ظهر امروز در جلسه ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی اردبیل اظهار کرد: فراهم کردن بسترهای لازم برای حل مشکلات پلاک شخصی ها امری لازم و ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.