۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 524404

سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به مشکلات موجود در فضاهای آموزشی استان سمنان گفت: فضاهای آموزشی استان سمنان فرسوده است و این یکی از مهم‌ترین مشکلات است.

فضاهای آموزشی سمنان فرسوده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جهان روز شنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت روز معلم  با بیان اینکه تعداد دانش‌آموز و تراکم آن در برخی شهر ستاهای استان بالا است افزود: تراکم دانش‌آموزی در شهرستان‌های سمنان، گرمسار و میامی بالا است و این یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان است.

وی افزود: میزان زیادی از فضاهای آموزش یاستان سمنان فرسوده و تخریبی است و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان است.

وی با بیان اینکه فرسوده بودن مدارس می‌تواند بر کیفیت آموزشی نیز تأثیرگذار باشد بر تعامل بیشتر خیران مدرسه‌ساز برای رفع این مشکل تأکید کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان تراکم بالای دانش آموزان در برخی از مدارس شهرستان‌های سمنان را از دیگر مشکلات موجود در استان برشمرد و افزود: این مشکل سبب شده که برخی مدارس استان هنوز دو نوبته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به فرسوده بودن فضاهای آموزشی و دو نوبته بودن مدارس در برخی شهرستان‌ها گفت: درصورتی‌که میزان سهم آموزش‌وپرورش از اعتبارات تملک و دارایی‌های استان افزایش یابد می‌تواند در حل مشکل فضاهای آموزشی مؤثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.