مشهد- بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تفاهم نامه ای برنامه ای رادیویی با همکاری رادیو فرهنگ به منظور ترویج فرهنگ رضوی تولید می کند.

برنامه رادیویی برای ترویج فرهنگ رضوی تولید می شود

به گزارش قدس آنلاین، پیش‌نشست امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و شبکه رادیویی فرهنگ  با حضور اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد و مسعود عابدی‌نژاد قائم‌مقام شبکه رادیو فرهنگ در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

این تفاهم‌نامه هفته آینده به امضای طرفین می رسد، که بر اساس آن از سوم خرداد ماه ۹۶ و مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، شبکه رادیویی فرهنگ در روزهای چهارشنبه به مدت ۵۲ هفته، برنامه‌ای نیم‌ساعته را به نشست تخصصی کارشناسان فرهنگی و مذهبی با معرفی از سوی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به منظور ترویج فرهنگ رضوی اختصاص خواهد داد.

علاوه بر این، شب‌های چهارشنبه از ساعت ۲۲ به مدت ۲۴ ساعت مسابقه پیامکی در رادیو فرهنگ برگزار می‌شود که بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) به عنوان طراح برخی از سوالات در برنامه «یک پاسخ یک پاداش» شرکت می‌کند. سوالات در طول ۲۴ ساعت چندین بار تکرار می‌شود.

شنوندگان رادیو فرهنگ می‌توانند از طریق پیامک، تماس تلفنی یا با مراجعه به سامانه اینترنتی رادیو فرهنگ به این سوالات پاسخ دهند و جایزه نقدی و یک کتاب از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) دریافت کنند. این مسابقه سه برنده در هر هفته خواهد داشت.

از آنجا که روزهای چهارشنبه، روز زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) نامگذاری شده است، این برنامه در روزهای چهارشنبه پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.