بیرجند- مدیرآموزش و پرورش بیرجند گفت: همزمان با هفته معلم از ۲۱معلم برگزیده شهرستانی، ۴ معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری شهرستان بیرجند تجلیل و قدردانی می شود.

۲۱ معلم  برگزیده شهرستان بیرجند همزمان با هفته معلم  تجلیل می شوند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسین سجادی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند گفت: در سال گذشته نیز ۱۴ معلم برگزیده شهرستانی، ۶معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری استان از شهرستان بیرجند بوده اند.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم،اظهار کرد:به هر میزان که مقام معلم در جامعه ای بالاتر رود،مقام تعلیم و تربیت آن جامعه افزایش می یابد.

مدیرآموزش و پرورش بیرجند بیان کرد: در ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵تعداد ۲۰ کلاس درس به مجموعه آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شد.

سجادی از نوسازی و بهسازی امکانات بهداشتی در ۱۰ مدرسه بیرجند خبر داد و گفت: همچنین برای آغاز سال تحصیلی کف سازی و حیاط در ۱۵ مدرسه شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته ۶۰۴ کلاس درس در سطح شهرستان به سیستم گرمایشی تجهیز شد، بیان کرد: همچنین در سال گذشته مردم و اولیا دانش آموزان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به مدارس شهرستان کمک نمودند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته،افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند در ادامه صحبت هایش با بیان این که اعتبارات تخصیصی برای تعمیرات مدارس از رشد قابل ملاحظه ای در سال گذشته برخوردار بوده است، اظهار داشت: اعتبارات مذکور در سال ۹۰ ،بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بود که این رقم در سال ۹۵، به ۲میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رسیده است.

سجادی، سرانه تخصیصی هر دانش آموز در سال گذشته را،۱۲ هزار تومان دانست و اظهار داشت: علی رغم این که این رقم نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است اما مدیریت مدرسه با این اعتبارات قابل انجام نیست.

وی همچنین از هوشمند سازی ۵۰ کلاس درس شهرستان بیرجند در سال ۹۵، خبر داد و مطرح کرد: طی این مدت ۲۳ هزار مجله رشد در سطح مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان این که آموزش و پرورش،اصلی ترین بخش کشور در تربیت نیروی ماهر انسانی محسوب می شود،تصریح کرد:برنامه آموزش و پرورش در واقع برنامه برای همه کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند پایه و اساس توسعه پایدار را ،در داشتن آموزش و پرورش پویا و فعال دانست و یادآور شد:وجود آموزش و پرورش فعال در هر جامعه ای،سبب پیشرفت و ترقی آن جامعه شده  و زمینه ساز تحقق توسعه پایدار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.