بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : مطالعات امکان سنجی اقتصادی (F.S) برای جذب شریک خارجی برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خراسان شمالی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام می شود.

مطالعات امکان سنجی اقتصادی خارجی برای صنایع کوچک در خراسان شمالی انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت افزود: این مطالعات در راستای حمایت از سرمایه گذاران صنعتی کوچک و متوسط و به منظور جذب سرمایه گذار خارجی در قالب شراکت با واحد تولیدی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح شرکت شهرکهای صنعتی ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد مطالعه امکان سنجی خارجی واحد صنعتی با مشاورو ناظر ذیصلاح را به عنوان یارانه حمایتی پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: این شرکت، واحدهای صنعتی که متقاضی جذب سرمایه گذار خارجی هستند را شناسایی کرده و با ارئه مشاوره های لازم ، واحد صنعتی را به جذب سرمایه گذار خارجی ترغیب می کند.

وی به تصمیم جدی دولت در حفظ منافع و حیثیت ملی در جذب سرمایه های خارجی اشاره کرد و گفت: در این روش کسانی  که قصد دارند برای همکاری در زمینه سرمایه گذاری و تولید به کشور ما بیایند، بتوانند در امر تولید با بخش داخلی شریک شوند.

وحدت اضافه کرد: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کردند نیز همین موضوع است و باید در این مسیر گامهای استواری برداریم، زیرا مشارکت در تولید بسیار بهتر و شایسته تر از خرید اجناس خارجی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.