اهواز-سرپرست فرمانداری اهوازگفت:  لزوم بی طرفی از سوی دستگاه ها از تکالیف ما در انتخابات است، جایگاه مردم در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در انتخابات ظهور و بروز می یابد.

ضرورت رعایت بی طرفی از سوی دستگاه های اجرایی در انتخابات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  نبی الله خون میرزائی، صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، بااشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال) نامگذاری شده اظهار کرد: بنابراین محوریت فعالیت و سیاست های اجرایی دستگاه های اجرایی باید متناسب با این رویکرد تنظیم و برنامه ریزی شود.
وی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در سال ۹۶ باید مدنظر بوده و اولویت کارها تولید و اشتغال باشد، امسال متعهد می شویم سیاست های خود را بر اساس این محورها بنا و در این راستا تشکیل جلسات تخصصی و هماهنگی و همکاری بین دستگاهی ضروری است.
اهواز در بحث شاخص ها در بدترین وضعیت قرار دارد
سرپرست فرماندار اهواز بابیان اینکه سهم شهرستان اهواز به ویژه در بحث امکانات با توجه به شاخص ها باید مدنظر باشد عنوان کرد: در این خصوص اهواز در بحث شاخص ها در بدترین وضعیت و با فاصله زیاد نسبت به دیگر شهرستان ها قرار دارد به همین خاطر دارای کمبود امکانات و مشکلات بسیاری بود که بخشی از دلایل آن کم کاری مسئولان است.
خون میرزائی، بر پیگیری مسائل مربوط به دستگاه های اجرایی توسط رؤسا، پاسخ گویی، ارزیابی عملکرد، ساماندهی فعالیت ها و سایر تاکید کرد و اظهار کرد: مدیران باید سهم اهواز و جایگاه استانی آن را اعاده کنند این شهرستان در بسیاری از شاخص ها نه تنها نسبت به شهرهای دیگر بلکه نسبت به میانگین خوزستان در رده های پایین تری قرار دارد.
جایگاه انتخابات هم به لحاظ اهمیت در نظام اسلامی و هم به واسطه رای مردم تعیین می شود.
وی با اشاره به اینکه فرمانداری ها به تنهایی نمی توانند از عهده انتخابات بر بیایند و این کار با هماهنگی و همکاری بین دستگاهی به نتیجه مطلوب می رسد، تاکید کرد: کارمندان دولت به هیچ وجه حق استفاده از امکانات و ظرفیت های اداری را به سود یا زیان کاندیدایی ندارند حتی اگر نمایندگان دولت مستقر باشند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.