قوچان- تیم ملی وزنه‌برداری کشور که موفق به کسب مقام اول رقابت‌های آسیایی بزرگ‌سالان در ترکمنستان شده بود، از پایانه مرزی باجگیران وارد کشور ایران شدندو مورد استقبال پرشور مسؤولین شهرستان قوچان قرارگرفتند.

استقبال پرشور مسؤولین قوچان از تیم ملی وزنه‌برداری ایران

به گزارش قدس آنلاین، ظهر یکشنبه اعضای تیم ملی وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران که پس از ۵ سال موفق به کسب مقام قهرمانی آسیایی بزرگ‌سالان در کشور ترکمنستان شده بودند مورد استقبال حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام‌جمعه قوچان، علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، علیرضا قامتی فرماندار این شهرستان، اعضای شورای تأمین و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفتند.

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به شرکت تیم‌های قدرتمندی در این دوره از مسابقات گفت: تیم ملی ایران با تیم‌های ازبکستان، چین و قزاقستان رقابت بسیار سختی را پشت سر گذاشت، که پس از مدت‌ها توانستیم به جایگاه اصلی خود یعنی قهرمانی دست‌یابیم.

داود باقری بابیان اینکه تیم جوانی را رهایی این مسابقات کردیم خاطرنشان کرد: ۵۰ در صد تیم اعزامی به این مسابقات آسیایی جوان هستند و توانستیم به ظرفیت بسیار خوبی دست‌یابیم و این نتیجه اعتماد کردن به جوانان است که امیدواریم بتوانیم از این روند و پتانسیل استفاده نموده تا مقام‌های قابل‌توجه و شایسته‌ای را به دست آوریم.

 فرماندار قوچان نیز در این مراسم ضمن تبریک قهرمانی جوانان وزنه‌بردار جمهوری اسلامی ایران گفت: این‌گونه قهرمانی‌های بزرگ و ارزشمند موجب خوشحالی همه ورزش دوستان به‌ویژه ورزشکاران حوزه وزنه‌برداری شده است.

علیرضا قامتی ادامه داد: خوشبختانه در سالیان گذشته استعدادیابی، برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مناسبی در بحث وزنه‌برداری در سطح شهری و روستایی انجام‌شده است که موجب توفیقات قابل‌توجهی در سطح ملی برای این رشته پرمخاطب در این استان شده است.

رئیس شورای ورزش و جوانان قوچان با اشاره به کسب عنوان برتر تیم وزنه‌برداری شهرستان قوچان در سال گذشته در سطح استان خاطرنشان کرد: باید همه مسئولین حوزه‌های ورزشی در سطح شهرستان تلاش کنند تا رشته‌های ورزشی توسعه یابد تا با کشف استعدادهای جدید در جوانان، شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران قوچانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.