بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: بانک های استان اراده خود برای پرداخت تسهیلات رونق تولید را بالا ببرد.

بانک های استان اراده خود برای پرداخت تسهیلات رونق تولید را بالا ببرند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: افزایش همکاری و تعاملات بانک های استان برای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید استان الزامی است.
دلپسند با بیان اینکه بانک ها در توسعه استان نقش آفرین هستند، افزود: مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی تمامی بانک ها و دستگاههای اجرایی استان لازم الاجراست و این موضوع را باید در دستور کار خود قرار دهند.
وی اذعان داشت: اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جهت بهبود فضای کسب و کار و راه اندازی مجدد کارگاههای تولیدی راکد و نیمه فعال استان است.
وی ادامه داد: هیچ مرجع اداری اجازه توقف واحدهای تولیدی را ندارد و در صورت بروز مشکل با خاطیان این امر برخورد قانونی خواهدشد. 
رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: مشکلات و چالش های استان در تمامی حوزه ها به ویژه در عرصه ی تولید باید با ایجاد هم‌ افزایی و همگرایی در استان مدیریت شود.
محمود دلپسند بیان داشت: بنیاد برکت نیز باید جهت تسهیل در روند پرداخت تسهیلات رونق در استان در چارچوب قوانین و مقررات اهتمام لازم را داشته باشد. 
دلپسند مطرح کرد: باید فاصله زمانی تهیه گزارش کارشناسی، انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات از سوی بانک های استان به کارگاههای تولیدی کوتاه تر شود چرا که بسیاری از موارد بازه ی زمانی بلند مدت به لحاظ توجیه اقتصادی قابل تغییر است.
وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات مخاطره آمیز در حوزه ی تولید استان باید احصاء و آسیب شناسی شود و با ارائه راهکارهای مناسب از سوی کارشناسان مربوطه این نوع مباحث به یک عارضه ی اجتماعی تبدیل نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.