ساری – دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از ارئه ۱۵ تخلف انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: این تخلفات در دادسراهای استان مورد پیگیری قرار گرفته است.

گزارش ۱۵ تخلف انتخاباتی در مازندران/ فعالیت‌های فضای مجازی رصد می شود

به گزارش قدس آنلاین نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت ‌الاسلام اسدالله جعفری در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان که با حضور دستگاه‌های ذیربط در دادگستری کل مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با هرگونه تخلف انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام، براساس قانون برخورد جدی می‌شود.

وی با تاکید مجدد بر ممنوعیت استفاده از هرگونه امکانات و اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداها، به برخی تخلفات صورت گرفته در این باره اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی در مازندران مکلف به انجام مر قانون است و بر بحث مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی نیز تاکید ویژه ای دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی مربوط به انتخابات، دستگاه قضایی در حوزه‌های پیشگیری، رسیدگی و برخورد قضایی اقدام می‌کند و قطعاً هرگونه تخلفات و جرائم در حوزه انتخابات رصد و پیگیری می‌شود.

حجت ‌الاسلام جعفری با بیان اینکه فعالیت‌های فضای مجازی در رصد دستگاه قضایی و ادارات ذیربط قرار دارد، تاکید کرد: طی روزهای گذشته جلسه بسیار خوبی نیز با مدیران کانال‌های تلگرامی مازندران برگزار و تذکرات لازم در این خصوص ارائه شده است.

وی یادآور شد: اقدامات لازم در بحث امنیت انتخابات انجام گرفته و دادستان‌های حوزه‌های قضایی مازندران بر برگزاری سالم انتخابات و رعایت دقیق قانون، نظارت کامل دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.