بهشهر- مدیر بنادر ودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از امضا قرارداد با بخش خصوصی در رابطه احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی در این بندر خبر داد.

ظرفیت سیلوهای نگهداری روغن بندر امیرآباد به ۲۰ هزار تن می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد، علی خدمتگزار افزود: پس از کسب رتبه بندرامیرآباد به عنوان نخستین بندر سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، در سالجاری توانستیم قرارداد احداث مخازن نگهداری روغن خوراکی به مبلغ ۶۲ میلیارد ریال در بندر امیرآباد را منعقد کنیم.

وی در بیان ویژگی های مخازن جدید نگهداری روغن خوراکی گفت: این مخازن در زمینی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۰ هزار تن  اجرا می شود که با بهره برداری آن در یک سال آینده، مجموع ظرفیت سیلوهای نگهداری روغن خوراکی در بندر امیرآباد به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیر بنادر ودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد یادآور شد: احداث کارخانه تصفیه، تولید و بسته بندی روغن خوراکی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان فاز توسعه ای این طرح، در آینده نزدیک پیش بینی شده است.

خدمتگزار با بیان اینکه روند رو به رشد بندر امیرآباد به سرعت در حال انجام است، گفت: در آینده نزدیک این بندر به بندری شاخص در واردات به ویژه در صادرات کالا تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه احداث سیلوهای نگهداری غلات، روغن خوراکی و دیگر کالاها، فعالیت اسکله «رو- رو» ریلی را تا چند سال آینده تضمین خواهد کرد، افزود: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، صاحبان کالا و اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های بندر امیرآباد در سالجاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.