​ایلام- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: این نهاد حمایتی برای ساخت مسکن مددجویان فاقد مسکن، ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امداد هزینه شده است.

۶ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان هزینه شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، ضیاء رضایی در جریان واگذاری ۲۵ واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان و مسئولین شهرستان دهلران با بیان اینکه عملیات اجرایی و کار ساخت تعداد ۶۳۰ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد و سپاه استان ایلام از سال گذشته برای مددجویان روستایی استان ایلام آغاز شده است، اظهارداشت: از این تعداد تاکنون ۴۰۹ واحد وارد فاز اجرایی شده و یا واگذارشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدهای مسکونی بیش از ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امداد هزینه شده است، افزود: همه این واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان و برای مددجویان فاقد مسکن ساخته‌شده و کارهای اجرایی و ساخت این واحدها بر عهده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به سهم ۸۵ واحدی شهرستان دهلران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز ۲۵ واحد آن‌ها به خانواده‌های نیازمند روستایی در بخش های موسیان، مرکزی، زرین‌آباد و سراب میمه واگذار شد.

ضیاء رضایی یادآور شد: زیربنای این تعداد ۲۵ واحد مسکونی در مجموع ۱۲۵۰ متر بوده و متوسط زیربنای هر واحد نیز ۵۰ متر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.