کرمانشاه- همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و با حضور مسئولان کشوری و استانی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی حضرت ابوالفضل (ع) نیروی انتظامی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح دوشنبه و مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و با حضور سرتیپ فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، سردار سید محمد رضا سید احمدیان معاون بهداشت و درمان ناجا و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ناجا در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت ابوالفضل(ع) از حدود ۸ سال گذشته کلنگ زنی شد و با تخصیص اعتبارات از پیشرفت ۹۹ درصدی برخوردار است و ۱ درصد باقی مانده نیز مربوط به برخی از تجهیزات داخلی است.

این بیمارستان ظرفیت ارتقا به ۹۶ تخت را نیز دارا است.

سرهنگ حیدری معاون بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کرمانشاه اظهار کرد: این بیمارستان از بیمارستان‌های مجهز ناجا در غرب کشور است که دارای بخش های جراحی، اورولوژی، سی تی اسکن و... بوده و اکثر نیازهای مراجعه کنندگان به بخش های مختلف بیمارستانی را برطرف می‌کند.

وی در خصوص پرسنل این بیمارستان نیز گفت: ۵۰ درصد پرسنل مورد نیاز از نیروهای ناجا در این بیمارستان فعالیت دارند و ۵۰ درصد دیگر نیز استخدام خواهند شد.

سرهنگ حیدری افزود: این فاز اول بیمارستان است که به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن در صورت تامین تجهیزات به بهره برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.