۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 524911

دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا که مدتی بود توئیت هایی برای عصبانی کردن دیگر سیاستمداران ارسال نکرده بود، به تازگی این کار را از سر گرفته است.

عصبانیت دموکرات‌ها از توئیت تازه ترامپ

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از سی نت، وی که در شنبه گذشته از حضور در مراسم شام سنتی کاخ سفید با خبرنگاران خودداری کرده بود و به جای این کار در جمع راهپیمایان حامی خود در فیلادلفیا حاضر شده بود، این پیام را در توییتر ارسال کرد: دموکرات ها بدون رهبر به حزبی دارای انسداد مبدل شده‌اند. آنها فقط به خودشان علاقه دارند و نه به آنچه که برای آمریکا بهترین است.

اشاره ترامپ به تبدیل حزب دموکرات به یک اقلیت در کنگره این کشور و همین طور از دست دادن کاخ سفید توسط این حزب است. همچنین می‌توان این توییت را در رابطه با برنامه‌های ترامپ به منظور مقابله با برنامه ارتقای خدمات درمانی اوباما دانست که هرگز مورد تایید ترامپ نبوده است.

وی با ارسال دو توییت دیگر با برنامه خدمات درمانی اوباما موسوم به Obama Care هم مخالفت کرد و نوشت: شما نمی توانید هیچ چیزی را با ObamaCare مقایسه کنید، زیرا ObamaCare مرده است. دموکرات ها می‌خواهند میلیاردها دلار به شرکت های بیمه پرداخت شود تا آنها را از فروپاشی نجات دهند. برنامه جدید خدمات درمانی در راه است که مستلزم پرداخت حق بیمه و کسور کمتری است و در عین حال در آن به شرایط از پیش موجود توجه شده است. انتظار می رود دموکرات ها واکنش تندی به این پیام های توییتری تحریک آمیز ترامپ نشان دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.