خرم آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با واردکردن مجمع نمایندگان به حل مسائل از مجاری تصویب طرح و قانون و ایجاد قوانین تسهیل‌کننده و هدفمند کردن یارانه‌ها گامی در راستای رفع موانع و مشکلات تولید و خروج واحدهای صنعتی از رکود برداشت.

هدفمندی صحیح یارانه ها در خروج واحدهای صنعتی و تولیدی از رکود اثرگذار است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه بررسی وضعیت واحدهای تملیکی بانک‌های عامل استان لرستان عنوان کرد: سالانه ۴۲ میلیارد تومان پرداخت نقدی یارانه صورت می‌گیرد، اگر مسئولان کشور به صنعت و تولید ایمان داشته باشند باید به دنبال قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمعی متشکل از برخی نمایندگان به دنبال هدفمند کردن یارانه‌ها و پرداخت یارانه به بخش صنعت و تولید هستند.

وی اظهار کرد: بانک‌ها و صاحبان صنعت با همکاری و همدلی و همچنین مدیریت مناسب چه در حوزه بانکی و چه در حوزه صنایع در راستای رفع مشکلات پیش‌آمده می‌توانند موفقیت‌آمیز عمل کنند.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد ۱۳ درصد طرح‌ها و واحدهای صنعتی تملک شده و ۸۷ درصد آن‌ها در اختیار صاحبان صنایع است و از این حیث هم بانک‌ها و هم صاحبان صنایع می‌توانند موفقیت‌آمیز عمل کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تسهیلات ۱۸ درصد برای صنعت سودآور نیست و اگر با همین نرخ مشارکت صورت گیرد صنعت و بانک گرفتار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.