معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به مسافران پرواز نجف- تهران ایران ایر که به دلیل تاخیر ۱۴ ساعته از پیاده شدن خودداری می کردند، گفت: هر مسافر ۵۰ دلار غرامت گرفت.

مسافران پرواز نجف بالاخره پیاده شدند/ هر مسافر ۵۰ دلار غرامت گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، کوروش فتاحی، معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص تاخیر پرواز شماره ۳۴۰۷ تهران - نجف متعلق به هما گفت: علت تاخیر این پرواز، پیاده نشدن مسافران پرواز ۳۴۰۴ ایران ایر از نجف به تهران بود که به تاخیر ۱۴ ساعته این پرواز اعتراض داشتند و به همین خاطر از هواپیما خارج نمی شدند.

عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: حدود ۲۰  دقیقه پیش، مسافران پرواز ۳۴۰۴ هواپیما را ترک کردند که به تدریج و تا دقایق آینده مسافران پرواز تهران - نجف که در حال حاضر در سالن ترانزیت حضور دارند، برای سوار شدن به هواپیما فراخوانده می شوند.

وی تصریح کرد: هر مسافر پرواز نجف- تهران، به دلیل تاخیر ۵۰ دلار از ایران ایر غرامت گرفت.

گفتنی است، پرواز ۳۴۰۴ که قرار بود روز گذشته انجام شود بعد از ۱۴ ساعت تاخیر ساعت ۱۰ صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد که تا ساعت ۱۳ مسافران حاضر به ترک هواپیما نشده بودند. آنها خواستار گفتگو با نماینده هما برای جبران این خسارت خود بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.