نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی در جایی سرمایه گذاری شده و استعدادهایی مشغول فعالیت هستند نباید دولت برای آنها موانع برای آن ایجاد کند.

دولت نباید مانع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سیدمصطفی میرسلیم صبح امروز در سفر به استان قم ضمن بازدید از مجتمع صنعتی شکوهیه با حضور در جمع کارگران این مجموعه، با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین فرارسیدن روز کارگر، اظهارکرد: تقارن روز کارگر و ولادت قمر بنی هاشم بیانگر آن است که حضرت عباس(ع) کاری بر مبنای ایمان، تقوا، عشق، وفاداری، صمیمیت و عقل انجام داد.

وی با بیان اینکه امروز بجز نبود مدیریت در اقتصاد، برای پیشرفت چیزی کم نداریم خاطرنشان کرد: قابلیت ها و امکانات خدادادی ما اصلا قابل مقایسه با کشورهای اطرافمان نیست. ما درکشورمان نیروی انسانی خوبی داریم ولی متاسفانه شاهد این هستیم که کالای ترکیه ای از مرز بازرگان وارد کشور میشود؛ این جز سومدیریت چیزی دیگری نیست.

میرسلیم تاکید کرد: وقتی دولت وقتی جایی سرمایه گذاری شده است و استعدادهایی مشغول فعالیت هستند نباید مانعی برای آن ایجاد کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما باید بگونه تولید و صنایع را مدیریت کنیم که هیچ تحریمی نتواند ما را تهدید کند، افزود: ما میتوانیم با مدیدیرت صحیح، هم نیاز داخلی را تامین کنیم و هم صادرات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز معنا ندارد مهندس و کارگر مهاجرت کند و به پیشرفت صنایع خارجی ها کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ما نیازمند آمریکا نیستیم زیرا آنها باید قدر ما را بدانند. امروز ایرانیان به صلح و امنیت جهانی کمک زیادی می کنند.

وی با اشاره ضرورت موضوع کیفیت در تولید، ‌ گفت: ما ضمن کمیت کار و تولید باید به کیفیت هم توجه کنیم زیرا در این شرایط دررقابت با سایر کشورها کم می آوریم. ما باید نسبت به کیفیت تولید تعصب داشته باشیم چراکه رتبه جهانی ما به کیفیت مربوط است.

میرسلیم تاکید کرد: ارزش انسان به کار و کیفیتی است که انجام میدهد بنابراین اگر شما کارگران کارتان را قربه الی الله انجام دهید عین عبادت و نماز برای شما حساب میشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه پیشنهادات کارگران می تواند به کیفیت تولید کمک کند، گفت:در این شرایط کارخانه ای زنده و پیشرو خواهیم داشت چراکه فکر زنده باعث پیشرفت خواهد شد و سطح کیفیت و بهره وری افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.