عضو جبهه ایستادگی می‌گوید کسانی که درصدد برهم زدن سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی هستند بدانند که این تشنج‌ آفرینی‌ها به نفع او خواهد بود.

ایجاد اختلال در سخنرانی رئیس جمهور به نفع وی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با انتقاد از ایجاد اختلال در سخنرانی رئیس جمهور گفت: آن هایی که مسوول امنیت هستند باید با تشنج‌آفرینی‌ها برخورد کنند و امنیت را برای همه کاندیداها فراهم کنند، کسانی که از این نوع برخوردهای تشنج آمیز حمایت می کنند و می خواهند مراسم سخنرانی رئیس جمهور را بر هم بزنند باید بدانند که این نوع اختلالات در چنین مراسم هایی به نفع حسن روحانی است و قطعا بر سبد رای او تاثیرگذار خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: طبق سوابقی که از انتخابات های قبل وجود  دارد مشخص شده است که مردم از این تشنج آفرینی ها بدشان می آید و از اینگونه رفتارهای خشونت آمیز و بی اخلاقی ها حمایت نخواهند کرد.

او ادامه داد: این ها ناهنجاری هایی است که به نفع کاندیدای مورد نظر تمام می شود. مخصوصا اینکه اگر این اتفاقات فقط در سخنرانی های مربوط به یک طیف و جناح اتفاق بیفتد. تبعیضی که ممکن است درباره تامین امنیت کاندیداها وجود داشته باشد قطعا باعث می شود تا کاندیدایی که به واسطه این تشنج آفرینی ها مورد ظلم قرار گرفته است حرفش بیشتر از همیشه شنیده شود و مردم اقبال بیشتری به او نشان دهند.

بیادی گفت: مسوولان تامین امنیت باید زودتر فکری به حال این بی‌نظمی ها کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.