۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: 525176

در پی راه یابی امانوئل مکرون به مرحلۀ دومِ انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، زندگی شخصی او به نقل محافل رسانه ها تبدیل شد.

تحلیل روانشناس روس از راز ازدواج مکرون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم،مهم ترین موضوعی که در این زمینه رسانه ها را به خود مشغول کرده است، اختلاف سنی 255 سالۀ ماکرون با همسرش است.

"آلنا کولیسووا" روانشناس روسی دربارۀ علت گرایش ماکرون یا هر جوان دیگری به ازدواج با زن مُسن گفت: این مساله، ریشه در دوران کودکی شخص دارد.

وی افزود: وقتی پسر، به راهنمایی های مادر و افزایش دیدارهایش با او نیازمند است، اما مادر این نیاز پسر را برآورده نمی کند، پسر این نیاز را از طریق یافتنِ مادرِ جایگزین برآورده می سازد.

آلنا خاطر نشان کرد: پسر، مادرِ جایگزین را از دو طریق پیدا می کند، یا یکی از دوستان مادرش را برای این نیاز در نظر می گیرد یا به یکی از معلمان مونث اش پناه می برد. در این شرایط، وقتی پسر بزرگ می شود و نیاز به ازدواج پیدا می کند، به سمت داشتن همسری آموزش دهنده گرایش می یابد.

این روانشناس روسی در ادامه گفت: در چنین شرایطی، همسرِ راهنمایی کننده، نه تنها در داخل منزل، بلکه در خارج از منزل نیز مدیریت زندگی مرد را به عهده می گیرد و در این گونه موارد، زنی که مسن تر از شوهرش باشد، از نفوذ بسیار زیادی بر او برخوردار می شود.

به نوشتۀ وبگاه الیوم السابع، همسر مکرون که "بریژیت" نام دارد، در حالی که متأهل و معلمِ ادبیاتِ فرانسه بود، با مکرون که 15 سال بیشتر نداشت، آشنا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.