کاندیدای ریاست جمهوری گفت:کار جهادی، ادامه کار رزمندگان اسلام در جبهه هاست؛ یعنی همه باید َآماده فداکاری باشند.

کار جهادی، ادامه کار رزمندگان اسلام در جبهه هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  صداوسیما، سید مصطفی هاشمی طبا پیش از ضبط برنامه تلویزیونی خود در ساختمان سیما در پاسخ به این سوال که برای گسترش روابط با کشورهای مستقل و قدرت های نو ظهور مثل چین چه استراتژی دارید؟ افزود: در این مورد سیاست های کنونی آقای ظریف در وزارت امور خارجه خیلی خوب می بینم و از آنجا که کاری عاقلانه است مورد تایید من نیز است.

وی درباره برنامه ضبطی خود و ارزیابی اینگونه برنامه ها گفت: این برنامه مجموعه ای از بحث های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و در مجموع برنامه خوبی است اما چون همه مسائل قاطی می شود همچون آجیل مشکل گشا امیدوارم مشکل گشا هم باشد.

کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص تاکید رهبر معظم انقلاب برای رسیدگی به محرومان افزود: در خصوص رسیدگی به محرومان، مستضعفان، افراد معلول و بیماران صراحتا گفته ام که یارانه های عمومی را قطع می کنم و از محل آن به بهزیستی و کمیته امداد اعتبار می دهم تا آنها بحث های درمانی و معیشتی این دسته ازافراد را حل کنند.

هاشمی طبا گفت: پس از انتخاب شدنم، رسانه ملی و دیگر رسانه ها کانال ارتباطی من خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید بعد از انتخاب شدن به صدا و سیما، اجازه پیگیری وعده هایتان را می دهید گفت: من وعده ای نداده ام فقط یک سری خطوط سیاستگذاری گذاشته ام که به آن عمل می کنم البته مخلص منتقدان هم هستم زیرا اگر آنها نباشند آگاهی به دست نمی آید.

هاشمی طبا در بخش دیگر از سخنان خود گفت: من همچنان بر پیشنهاد بیمه یک میلیون دلاری برای هر گردشگر را اصرار دارم زیرا با این کار نشان می دهیم ایران در امنیت کامل است.

وی درباره برنامه ویژه خود برای رفع معضل بیکاری افزود: سیاست های حفظ ایران، تغییر سیستم کشاورزی، اقتصاد مقاومتی و توریسم مجموعه ای از اقدامات است که انجام میدهم و در صورت تحقق آن، بیکاری ریشه کن خواهد شد.

هاشمی طبا با بیان اینکه دستاورد دولت من پس از پایان دوره چهار ساله حفظ ایران است گفت:کار جهادی، ا دامه کار رزمندگان اسلام در جبهه هاست یعنی همه باید َآماده فداکاری باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.