کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان افضلی‌پور و بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز با حضور وزیر بهداشت در کرمان به بهره برداری رسید.

کلینیک ویژه بیمارستان افضلی‌پور کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، کلینیک ویژه، اورژانس و بلوک زایمانی مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان افضلی پور دوشنبه شب با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

کلینیک ویژه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان افضلی دارای زیربنای سه هزار و ۱۰۰ مترمربع در سه طبقه است که ۷۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی و چهار میلیارد ریال در بخش تهیه تجهیزات پزشکی این پروژه هزینه شده است.

همچنین ۲۰ میلیارد ریال برای احداث بلوک زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی‌پور کرمان صرف شده است.

استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال هم از دیگر طرح هایی بود که امشب با حضور قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.

بخش دیالیز بیمارستان راضی فیروز هم از دیگر طرح های درمانی بود که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان کرمان از بیمارستان در حال احداث زرند که جایگزین بیمارستان سینا است بازدید کرد.

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی بیمارستان افضل الدین کوهبنانی در شهرستان کوهبنان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان بود.

این بیمارستان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و با صرف اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال احداث شده است.

صبح امروز هم با حضور قاضی زاده هاشمی بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان، بیمارستان ۳۵ تختخوابی رابر و کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.