وزیر دفاع اسلام، ولایت و ملت ایثارگر را عوامل تولید قدرت در کشور دانست و گفت: عزت، عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت خون‌ شهدا و ایثارگری‌ها محقق شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین دهقان در همایش جانبازان که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه جامعه اسلامی در سایه حاکمیت اسلام و تحت رهبری ولایت فقیه و با حضور ملتی ایثارگر در همه عرصه‌ها از جایگاه ممتاز در سطح بین المللی برخوردار است، اظهار داشت: دلیل دشمنی مستمر و مداوم دشمنان، پایبندی این ملت به ارزش‌ها و پیوند آن با نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: چگونه ملتی مثل ما در چشم ملت‌ها با عظمت شناخته شده است، بجای اینکه اثرپذیر باشد بر معادلات منطقه‌ای و جهانی اثرگذار است، الگو تمام عیار مردم سالاری دینی است و به رغم همه تهدیدات و توطئه‌ها دشمنان ایستادگی نموده، پاسخ این پرسش با واژگان مقدس همراه است نمادهای آن را در همین شهر علم و جهاد، شهر خون و قیام قم می‌توان دید، نام شهدا بر همه جا می‌درخشد، جانبازان و آزادگان اینها سرمایه‌های ملی هستند و عزت و عظمت و استقلال و توسعه کشور به برکت همین خون‌ها و ایثارگری‌ها محقق گردیده است.

وزیر دفاع تأکید کرد: جانبازان و ایثارگران ارزنده‌ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند، سمبل عینی ایثار و شهادت و اسناد تمام عیار روحیه مقاومت و صبر انقلاب در درون جامعه هستند اینها هستند که ارزش‌ها و آرمان‌های ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را بر سر دست گرفتند و مروج فرهنگ ایثارگری شدند.

وی بیان داشت: جانبازان پرچم و اسناد سلامت، صحت و حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و مستندات قاطع و تمام عیار حقانیت ملت و نشانه‌ها و اسوه‌های صبر و مقاومت در برابر همه سختی‌ها هستند، صابرینی که با وجود مجروحیت بعد از جنگ و محرومیت از سلامتی جسم و نقص عضو استوار ایستاده‌اند و هنور در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان ثابت قدم هستند.

دهقان تصریح کرد: تصور اینکه یک جانباز ۳۰ سال بی بهره از عناصر حرکتی باشد و با مقاومت این سختی را پذیرفته باشد و بدون شکوه در حفظ عزت اسلام تلاش نموده و با گام‌های استوار و نیت سترگ و آرمان قوی در جامعه اثرگذار باشد. این‌ها با بهای مادی قابل مقایسه نیست، هیچ چیز این ایثار را جبران نمی‌کند تنها مرجع شناخت این ایثار و جبران آن خداوند است که وعده بهشت را به ایشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: حافظان فرهنگ ایثار و شهادت با ایمان راسخ و اعتقاد به نصرت الهی و پذیرش اینکه جهاد در راه خدا حیات ابدی و عزت ابدی است، با فدا کردن جان در راه خدا و برای حفظ ارزشها و عزت و استقلال کشور عامل اقتدار نظام اسلامی هستند.

وزیر دفاع تأکید کرد: با وجود چنین ملتی دشمنان در طول سال‌ها با همه امکانات رسانه‌ای، حقوقی، تجهیزات و با همه توطئه‌ها در برابر این ملت شکست خورده است، امروز تنها ملتی که سربلند و استوار در برابر استکبار با تمام توان ایستاده ملت عزتمند ایران اسلامی است.

وی افزود: این انقلاب با ولایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ملتی آگاه و ایثارگر در برابر دنیای سلطه ایستاده و در برابر هیچ تهدیدی به زانو در نیامده است.

دهقان گفت: ملت ایران اسلامی ثابت کرده مرز جغرافیایی محدود کننده انجام رسالت الهی نیست، نشان داده اگر ملتی برای مقابله با استکبار و علیه تجاوز و دسیسه دشمنان اسلام بایستد در کنار ملت‌های ستم دیده است، این ملت با وجود همه محدودیت‌ها توانسته با حضور متخصصین زبده در بسیاری از عرصه‌ها از جمله عرصه‌های دفاعی بدون اتکا و وابستگی نیازها را تأمین نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.