اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) به عنوان منشور کار نیروی انتظامی است، پاسداری از اسلام و جانبازی در راه ولایت را افتخار بزرگ نیروی انتظامی عنوان کرد.

افتخار بزرگ نیروی انتظامی پاسداری از اسلام و جانبازی در راه ولایت است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: اعیاد ماه شعبان یک برکت ویژه و خاصی برای ما شیعیان دارد و مطمئناً یکی از برکات این ایام نیز امنیت و آرامش بیشتر برای مردم عزیز خواهد بود.

وی به نام گذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و روز ولادت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به نوعی پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آید ومنشورکار این نیرو تأسی به سیره و روش امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) است.

این مقام مسئول، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانبازی در راه ولایت را افتخار بزرگ ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: اگر امروز موفقیتی نصیب نیروی انتظامی می شود مسلماً به برکت همین مسیری است که افراد شاغل در این نیرو پیش گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان به شهادت ۹ تن از مرزبانان نیروی انتظامی در مرز شرقی کشور اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان گفت: مطمئناً آنها نیز مسیر اهل بیت عصمت و طهارت را رفتند و پاداش کسی که در این راه قدم بگذارد، شهادت است.

سردار آقاخانی، بزرگترین پلاک افتخار بر سینه نیروهای انتظامی را شهادت و جانبازی عنوان کرد و اظهار داشت: شهید شدن و جانباز شدن در راه حفظ اسلام و ولایت افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و خدا را شاکریم که باب شهادت و جانبازی در نیروی انتظامی همچنان باز است.

وی تصریح کرد: رزمندگان عرصه نظم و امنیت با روحیه شهادت طلبی و جانبازی برای نظام وارد این عرصه می شوند و همه چیزشان را فدای پاسداری از حریم وحرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.