گیلان-مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بودجه لازم برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اختصاص یافته است گفت: پاداش سال ۹۵ تمام همکاران فرهنگی آموزش و پرورش و اداری گیلان به‌زودی پرداخت می‌شود.

پاداش سال ۹۵ فرهنگیان گیلان پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،مهدی حاجتی صبح سه شنبه با تبریک فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت بزرگی به‌عهده دارد و مردم سرمایه‌های زندگی خود یعنی فرزندانشان را برای تعلیم و تربیت به این نهاد می‌سپارند.

وی شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان را جزو رسالت آموزش و پرورش و مدارس را کانون خدمات تربیتی دانست و گفت: اجرای سند تحول بنیادین جزو سیاست های ابلاغی است و طبق این سند باید روحیه کارآفرینی دانش‌آموزان را تقویت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای کامل سند بنیادین باید زیرساخت‌های مناسب با آن ایجاد شود، خاطرنشان کرد: بخشی از سند اجرایی شده اما باید برنامه‌ریزی عملیاتی برای آن تعریف شود.

وی با بیان اینکه در برنامه درسی امسال ۱۴۰ عنوان کتاب در راستای سند تحول بنیادین و مناسب با نیاز دانش‌آموزان تعریف شده است، یادآور شد: فرهنگ کارآفرینی را در بین بچه‌ها نهادینه کنیم.

حاجتی افزود: در گیلان ۳۰ هزار نیروی فرهنگی و ۳۷۵ هزار دانش‌آموز وجود دارد که در راستای چابک‌سازی نیروها باید اقدام‌هایی صورت گیرد.

وی درباره طرح رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: این طرح از سال گذشته اجرایی شده و تاثیرگذار بود و برای کسانی که ذی‌نفع هستند توفیقات خوبی به دست آمد و هر ۶ سال رتبه‌ می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و یادآور شد: با اختصاص ۱۰۷ میلیارد تومان سهم بودجه گیلان برای پرداخت بدهی، پاداش سال‌های ۹۳ و ۹۴ فرهنگیان تسویه شد و تنها مطالبات سال ۹۵ باقی مانده که تا اوایل سال جاری پرداخت می‌شود.

وی متذکر شد: ۱۰۰ میلیارد تومان سهم سال ۹۶ گیلان اختصاص یافته و به‌زودی پاداش سال ۹۵ تمام همکاران آموزشی و اداری پرداخت می‌شود و پیگیر وضعیت حق‌التدریس‌ها هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.