بیرجند- نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت: به طور کلی همه ما وظیفه داریم سیره و روش اولیای الهی را در برخورد با نیازمندان و محرومان به عنوان یک الگو قرار دهیم.

سیره اولیای الهی را در برخورد با نیازمندان و محرومان الگو قرار دهیم

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  صبح امروز سه شنبه در بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد توانمند سازی خانواده های تحت حمایت و ایجاد اشتغال را یکی از اقدامات تاثیر گذار کمیته امداد در خود کفا شدن مددجویان عنوان کرد واظهارداشت: امیدواریم با اقدامات و برنامه ریزهای خوبی که توسط مسئولان این نهاد برای توانمند سازی خانواده های تحت پوشش  انجام شده است، روز به روز شاهد خوداتکایی و توانمند سازی این خانواده ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) در مورد رسیدگی به نیازمندان و محرومان توصیه های فراونی کرده‌اند افزود: به طور کلی همه ما وظیفه داریم سیره و روش اولیای الهی را در برخورد با نیازمندان و محرومان به عنوان یک الگو قرار دهیم.
نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کمیته امداد ،یک نهاد انقلابی است که در کشور به صورت جهادی عمل کرده است و عملکرد آن در بحث خدمت رسانی به محرومان و علی الخصوص بحث ایجاد اشتغال بسیار مطلوب است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی حضور در منازل مددجویان و بررسی مشکلات خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه را بسیار با ارزش عنوان کرد و افزود: بی شک حضور مسئولان در منازل نیازمندان نقش موثری در عزت نفس آنان و رفع مشکلات پیش روی آنان خواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان،گفت: بیش از ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و به آنان خدمات حمایتی ارائه می شود.
رضا سلم آبادی، با بیان اینکه ۸۰ درصد اعتبارات کمیته امداد دولتی و ۲۰ درصد از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود، افزود: سال گذشته در جهت توانمند سازی خانواده های تحت حمایت ، یکهزار و ۹۷۹ فرصت شغلی در پنج بخش کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی، معدنی و خدمات با اعتبار ی بیش از ۲۲۷ میلیارد تومان ایجاد و راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.