شیراز- مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: تاکنون ۱۳ نفر از توریست‌های آلمانی که در حادثه رانندگی شمال فارس مصدوم شده بودند از بیمارستان مرودشت مرخص شدند.

۱۳ گردشگر آلمانی حادثه واژگونی مینی بوس حامل گردشگران از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، مصیب امیری اظهار کرد: در حال حاضر سه نفر از توریست‌های مصدوم و ۲ نفر از سرنشینان ایرانی که راننده و راهنمای تورگردشگری بودند، به دلیل شکستگی در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند.

وی افزود: خوشبختانه حال عمومی سه نفری که در شیراز بستری هستند هم رو به بهبودی است و امیدواریم به‌زودی از بیمارستان مرخص شوند.

امیری با بیان اینکه توریست‌های آلمانی مانند هر گردشگر دیگری توسط آژانس‌های مسافرتی در برابر حوادث بیمه هستند، گفت: از زمان وقوع حادثه تاکنون تمام مسئولان مرتبط با گردشگری، پیگیر امور این گردشگران بودند و امیدواریم توریست‌های حادثه دیده جز خاطره تصادف با خاطرات خوبی ایران را به مقصد کشورشان ترک کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس افزود: راننده مینی‌بوس از ناحیه لگن دچار شکستگی شده و راهنمای تور نیز شکستگی‌هایی دارد؛ البته حال عمومی این دو نفر نیز رو به بهبودی گزارش شده است.

گفتنی است در حادثه‌ای که عصر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در محور سعادت‌شهر شیراز رخ داد، یک مینی‌بوس حامل گردشگران آلمانی که از تهران به سمت شیراز در حال حرکت بود واژگون شد.

در این حادثه، دو توریست آلمانی (یک زن و یک مرد) در دم جان باختند و بقیه سرنشینان نیز مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.