مراسم جشن نیکوکاری در سال ۹۵ با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیاز خانواده های نیازمند برگزار شد و کمک های مردم نسبت به سال قبل از آن ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۸۰ درصدی کمک‌های مردمی در سال ۹۵

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی همزمان با سراسر کشور در ۳۷۰ پایگاه این نهاد برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار استان با شرکت در جشن نیکوکاری، سال ۹۵  بیش از ۹۷  میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت خیران، حامیان طرح اکرام نیز در قالب برنامه  شوق دیدار با فرزندان معنوی خود دیدار و بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک کردند.

ولیئی با تقدیر از مشارکت گسترده مردم و خیران استان در جشن نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری یکی از برنامه های این نهاد است که با هدف کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: بیست و هفتمین سال برگزاری مراسم جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، مساجد و مراکز نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰  اسفندماه سال ۹۵ برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم استان در سال ۹۴ بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند، تصریح کرد: مراسم جشن نیکوکاری در سال ۹۵ با رویکرد تحولی و با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تامین نیاز خانواده های نیازمند برگزار شد.

ولیئی به نحوه پرداخت کمک های مردمی به این نهاد اشاره و عنوان کرد: شهروندان تهرانی با شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ و از شهرستان ها با شماره ۰۲۱۷۳۵۵ وجوهات نقدی خود را برای کمک به نیازمندان می توانند پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به پرداخت کمک های مردمی از طریق سیستم بانکی اشاره کرد و گفت: نیکوکاران کمک های نقدی خود را می توانند به شماره حساب ۷۳۵۵ جاری جام بانک ملت  پرداخت کنند.

ولیئی خاطرنشان کرد: همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری # ۰۲۱ *۸۸۷۷* به نیازمندان استان تهران و یا تماس با شماره # کدشهرستان *۸۸۷۷* برای نیازمندان شهرستان، کمک های خود را واریز نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.