فریمان- مراسم گرامیداشت علامه شهید مرتضی مطهری با حضور آیت الله علم الهدی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در محل سالن ورزشی شهید مطهری فریمان برگزار شد.

شخصیت و مبانی فکری مطهری نقش آموزشی و سازندگی دارد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم گرامیداشت علامه شهید مرتضی مطهری  با حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، فرهنگیان و مردم شهید پرور فریمان در محل سالن ورزشی شهید مطهری این شهر برگزار شد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی کم نظیر بود که احتیاج به بازخوانی دارد افزود: اکنون که بیش از ۳۸ سال از شهادت او می گذرد تابلوی شفاف شخصیت او و مبانی فکری اش نقش آموزشی و سازندگی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین گفت: کسانی که دین خدا را تبلیغ می کنند از احدی نمی ترسند و در ادامه به داستان زید بن حارثه پرداخت و افزود: برای دین اسلام نباید از جو حاکم و طعنه مردم هراس داشته باشیم و مطهری در عصر ما و دوران انقلاب اسلامی مصداق عینی آن است چرا که او در ۱۰ سال شروع نهضت از سال ۴۷ تا ۵۷ در میدان مبارزه با جریان های منحرف ایستاد و مبارزه کرد و اگر مبارزات او با این گروه ها نبود نهضت اسلامی به رکود کشیده شده یا منحرف می شد. وی در همین ایام به مبارزه با مارکسیست ها و گروه فرقان که دست پرورده آمریکا بودند پرداخت و به نفاق منافقین پی برد و همین گروه هم او را به شهادت رساندند چون به دنبال نابودی گفتمان انقلاب بودند.

آیت الله علم الهدی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ما می خواهیم جریان گفتمان انقلاب حاکم باشد نه جریان سکولار و جریانی که مدعی سرمایه گذار خارجی است.

وی گفت: ما در جریان انتخابات قائل به رقابت حاکمیتی نیستیم چون رقابت در حاکمیت جایز نیست و اگر حاکمیت دارای گفتمان انقلابی باشد راه خود را پیدا کرده و ادامه می دهد تا به ظهور حضرت مهدی برسد و این گفتمان شهید مطهری است که می تواند ما را به هدف نهایی  سوق دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.