شهرکرد-پیشکسوت قرآنی چهار محال و بختیاری، با تشریح گوشه ای از خصوصیات اخلاقی مرحوم سهراب کبیری، گفت: جامعه ی قرآنی چهار محال و بختیاری یکی از نیروهای مومن و انقلابی خود را از دست داد.

جامعه ی قرآنی چهار محال و بختیاری یکی از نیروهای مومن و انقلابی خود را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، اسد الله مجد زاده سورکی در ضایعه ی از دست دادن یکی از فعالان قرآنی این استان، گفت: درگذشت نابهنگام دوست و برادر عزیز قرآنی ام، جناب آقای سهراب کبیری برای جامعه ی قرآنی واقعا یک خسارت بزرگ بود.

مجد زاده سورکی افزود: سهراب کبیری در سال ۱۳۶۰ در مکتب القرآن شهر کرد فعالیت مجدد خود را بعد از انقلاب شروع کرد و در کلاس های بنده در مسجد صاحب الزمان (عج) مرتب و منظم شرکت می کرد و از همان سال ۶۰ من وی را شناختم.

وی ادامه داد: مرحوم کبیری در فراگیری قرآن بسیار مصمم بود و بنده هم تا حدی که در توانم بود با وی کار می کردم تا وی به مرحله ای رسید که توانایی داوری مسابقات قرآن در شهرستان ها و استان را پیدا کرد.

گفتنی است، استاد سهراب کبیری، قاری، داور و پیشکسوت قرآنی چهارمحال و بختیاری ۶ اردیبهشت۹۶ در سن ۵۰ سالگی بر اثر ضایعه قلبی دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.