گناباد-مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: مطالبه‌گری دانشجویان بعد از برگزاری اردوهای جهادی از اثرات این اردوها وباعث ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری می شود .

ترویج اردوهای جهادی در محیط دانشگاهی سبب احیای مجدد فرهنگ ایثار و فداکاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، هادی باادب شامگاه سه شنبه در اختتامیه اردوهای جهادی تابستان ۹۵ که در محل تالار علامه بهلول گنابادی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، گفت: یکی از اثرات اردوهای جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه نقش تربیتی این اردوها بر دانشجویان و بر محیط پیرامون است.

وی اظهار کرد: در اردوهای جهادی دانشجویی، دانشجویان ضمن اینکه که خدمات مختلفی در حوزه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به مناطق محروم و کمتر توسعه ارائه می دهند، محیط این مناطق نیز بر روی این دانشجویان تاثیر می گذارد.

باادب با بیان اینکه اردوهای جهادی، جهاد سوم بعد از دفاع مقدس اعلام شده است، تصریح کرد: مطالبه گری دانشجویان بعد از برگزاری اردوهای جهادی از دیگر اثرات اردوهای جهادی دانشجویی است که در این راستا دانشجویان مشکلات و معضلات روستاها و مناطق محروم را جمع آوری و به عنوان مطالبه تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی به تقویت روحیه خودباوری دانشجویان در اردوهای جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول دوران تحصیل خود تنها با موضوعات علمی مواجه هستند و روحیه خودباوری در بستر عملیاتی اردوهای جهادی برای دانشجویان محقق می شود.

باادب به فعالیت های دانشجویان بسیجی خراسان رضوی در اردوهای جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: در سطح استان خراسان رضوی ۸۶ گروه جهادی در سال گذشته فعالیت داشته اند که گروه های جهادی دانشجویی گناباد گروه های برتر اردوهای جهادی استان شناخته شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هم یکی از شاخص های انقلابی گری را تقوی دینی و سیاسی دانست و افزود: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تقوی سیاسی و دینی خود را به اثبات رسانده اند و در شرایط کنونی نیز باید رئیس جمهوری انتخاب شود که از این شاخص انقلابی گری برخوردار باشد.

علی ابراهیم زاده عدم تبعیت و ترس از دشمن را یکی دیگر از شاخصه های انقلابی گری برشمرد و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا و اسرائیل حریف انقلاب اسلامی نیستند و لذا نباید رئیس جمهوری که مردم در انتخابات به او رای می دهند، از این دشمنان ترس و واهمه داشته باشد.

در این مراسم از ۱۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی که در قالب ۸ گروه جهادی در تابستان سال ۱۳۹۵ در اردوهای جهادی شرکت کردند، تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.