مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی نمونه ای عینی و ملموس از تحقق اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور رسانده و در حال حاضر بیش از ٩٠ درصد نیازها و ملزومات اماکن متبرکه در مجموعه تولید می شود.

بیش از ٩٠ درصد نیازهای حرم مطهر در مجموعه آستان قدس رضوی تولید می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در بازدید از کارگاه های تولیدی و ساختمانی سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر اظهار داشت: مهندسان و کارگران خدوم و زحمتکش حرم مطهر با اتکا به خودباوری و تلاش و همت مضاعف توانسته اند بسیاری از نیازهای اماکن متبرکه را مرتفع کنند.

وی تصریح کرد: با دستور تولیت آستان قدس رضوی و برای اجرایی نمودن منویات رهبر فرزانه انقلاب در منشور ٧ گانه که تاکید ویژه ای بر صیانت و نگهداری از گنجینه هنر معماری اسلامی و ظرائف و لطائف علمی و هنری پرمضمون ملت ایران داشته اند، شورایی برای تحقق این مهم تشکیل شد.

بختیاری اذعان داشت: در حوزه های مختلف خدمات رفاهی به زائران عزیز نیز تمام همت و تلاشمان را مصروف داشتیم تا از محصولات تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم.

وی با اشاره به هم افزایی و تعامل موثر بین شرکت ها و موسسات وابسته آستان قدس رضوی، گفت: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده است مسئولیتی خطیر بر دوش همه ماست تا با تکیه بر استعداد و خلاقیت جوانان کشورمان به سوی تعالی و پیشرفت گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.