شهرکرد-رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: سقف و دیوارهای فوق سبک ضد زلزله توسط شرکت های فناور پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تولید خواهد شد.

سقف و دیوارهای فوق سبک ضد زلزله توسط شرکت های فناور پارک علم و فناوری استان تولید می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل پیرعلی صبح چهارشنبه در جلسه کمیته جذب و پذیرش پارک علم و فناوری از استقرار یک شرکت فناور با تولید محصول سقف و دیوارهای فوق سبک خبر داد و افزود: با توجه به قرار گیری کشور بر روی کمربند زلزله تولید این نوع دیواره ها با تکنولوژی بالا یکی از نیازهای اساسی کشور است.  

پیرعلی در خصوص محصول شرکت سامیار صنعت زاگرس از شرکت های پارک علم و فناوری گفت: این شرکت با داشتن تجربه در ساخت سازه های ضد زلزله در کشور، پس از تحقیق و آزمایش های متعدد موفق به ساخت این نوع پانل دیواری و سقفی شده است.

 پیرعلی افزود: با توجه به وزن سبک و نوع مواد تشکیل دهنده این سازه، علاوه بر عایق صدا موجب جلوگیری از اتلاف انرژی خواهد شد و در هنگام زلزله کمترین ریزش آوار را خواهد داشت.

وی عدم نیاز به مرحله گچ آستر، بارگیری و نصب آسان، حجم و فضا گیری کم و هزینه مناسب را از دیگر مزایای این نوع دیواره برشمرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار امیدواری کرد، با راه اندازی خط تولید این محصول برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد که علاوه بر تامین نیاز کشور امکان صادرات این محصول نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.