ساری- رئیس بسیج سازندگی مازندران از ساخت ۳۰۰ واحدمسکونی برای محرومین مازندرانی در سالجاری خبر داد.

۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومین مازندرانی ساخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مذکور با همکاری کمیته امداد و خیرین صورت خواهد پذیرفت، افزود: در سال گذشته ۲۴۰ واحد مسکونی برای محرومین ساخته و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه برای عبور از گرداب محرومیت باید از کمک خیرین استفاده کرد، یادآور شد: خیرین مازندرانی ۲ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومین کمک کردند.

رئیس بسیج سازندگی مازندران اقتصاد مقاومتی، اشتغال و بالابردن تولید را رویکرد اصلی بسیج سازندگی اعلام کرد و گفت: در سال گذشته ۳۵۰۰ شغل با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار صورت پذیرفت.

شریعتی با اشاره به اینکه ایجاد ۳۵۰۰ شغل برای سالجاری هدفگذاری شده است، افزود: در تلاش هستیم تا این رقم را دو برابر کنیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۱ تا سال ۹۴ تعداد ۱۲ هزار شغل با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان ایجاد شد.

رئیس بسیج سازندگی مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی شنایی شده است، گفت: در سالجاری برای ایجاد اشتغال، توجه ویژه ای به آموزش خواهیم کرد.

شریعتی در پاسخ به سوال قدس در رابطه با همکاری بسیج سازندگی مازندران با آستان قدس رضوی، یادآور شد: همکاری های خوبی با معاون امداد محرومین آستان قدس صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا آستان قدس ۱۰۰ گروه از ۷۰۰ گروه جهادی که با بسیج سازندگی مازندران همکاری داشتند را تحت پوشش قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.