بردسکن- نماینده مردم بردسکن جانبازان را ذخائر انقلاب و صندوقچه اسرار دوران جنگ تحمیلی دانست.

جانبازان ذخائر انقلاب و صندوقچه اسرار  جنگ تحمیلی به حساب می آیند

به گزارش قدس آنلاین دکتر بهروز بنیادی  در دیدار با جانبازان ۵۰ درصد آقایان حسین منصوری، حسین علیجانی و سید احمد عظیمی  که به همراه علی نیا فرماندار و سلیمانیان رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان صورت گرفت گفت:  بهترین الگو و اسوه جانبازان حضرت ابوالفضل (ع) است و جانبازان  با اهداء بخشی از اعضای خود  بهترین درس اخلاق و صبوری را  به جامعه دادند.

وی با بیان اینکه رشادت ها و ایثارگری های جانبازان به نوعی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است گفت: متولیان امر باید با دعوت از جانبازان در سطح مدارس دانش آموزان را با رشادت ها و ایثارگری های جانبازان بیشتر آشنا کنند.

دکتر بنیادی افزود:  آسایش و امنیتی که امروز در کشور داریم به برکت خون مطهر شهدا و جانفشانی ها و رشادت های جانبازان است.

وی اظهارداشت:  امروز  اکثر جانبازان دوران کهنسالی را پشت سر می گذارند و هرچقدر که سن آنها بالا می رود مشکلات آنها نیز بیشتر می شود که می طلبد درراستای ارائه خدمات مطلوب تر به این قشر از جامعه توجه ویژه ای شود.

وی گفت: جانبازان آبرو و عزت انقلاب هستند و به عنوان سند افتخار کشور باید

نماینده مردم بردسکن عنوان کرد: کاری که جانبازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس  انجام دادند با هیچ چیزی  قابل جبران نیست و  جانبازان بزرگترین افتخارات جامعه هستند.

بنیادی  گفت: جانبازان بهترین نمونه‌های وفاداری، ایثار و پایبندی به ارزش‌ها هستند  و همچون خورشیدی در آسمان اسلام می درخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.