وزیر صنعت در پی بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزاد شهر، مدیرکل محیط زیست این وزارتخانه را مامور بررسی علت حادثه کرد.

دستور نعمت‌زاده برای رسیدگی به وضعیت معدن فروریخته

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از وزارت صنعت، محمدرضا نعمت زاده دستور ویژه برای پیگیری حادثه انفجار معدن زغال  سنگ زمستان یورت آزادشهر صادر و معاون معدنی و مدیرکل دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارتخانه را برای بررسی علت حادثه به منطقه اعزام کرد.

در پی انفجار معدن زغال سنگ «زمستان یورت» آزادشهر وزیر صنعت ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان حادثه، جعفر سرقینی، معاون معدنی و رسول یاراحمدی، مدیرکل دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارتخانه را برای بررسی موضوع به منطقه اعزام کرد.

وی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت ویژه ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و مراتب را در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مردم خواهیم رساند.

گفتنی است صبح امروز در پی انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر تعدادی از کارگران و معدنکاران محبوس شده و تعدادی بیهوش شدند. حادثه در معدن زغال‌سنگ آزادشهر تاکنون کشته نداشته است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار مهر در استان گلستان اظهار کرد: در حادثه انفجار پیش از ظهر چهارشنبه در معدن  زغال‌سنگ شاهد ریزش آوار در این معدن بوده‌ایم. همه مصدومان در این‌سوی آوار به مراکز درمانی منتقل‌شده‌اند اما هنوز از وضعیت کارگران محبوس شده در معدن اطلاعی نداریم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: هیچ‌یک از کارگران تا این لحظه کشته نشده‌اند اما تعدادی از کارگران بی‌هوش و به مراکز درمانی منتقل‌شده‌ و تلاش نیروهای امدادی و کمک‌رسان برای باز کردن مسیر و ورود به معدن ادامه دارد.

اسامی مجروحان حادثه

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.