۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: 525849

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: از ابتدای دهنه ورودی آن‌گونه که کارگران معدن بیان می‎کنند، حدود یک‌هزار و ۸۰۰ متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.

محبوس شدن کارگران در عمق ۱۸۰۰ متری

به گزارش قدس آنلاین، صادقعلی مقدم اظهار داشت: احتمالا انفجار گاز انباشته شده  در معدن زمستان یورت آزادشهر منجر به این حادثه شده باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ماموران امداد و نجات در محل حاضر هستند و به امدادرسانی مشغول هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اثر انفجار زمستان یورت آزادشهر 12 نفر زخمی و 50 نفر حبس شدند.

وی با بیان اینکه به 15 نفر از  حادثه دیدگان امدادرسانی شده است، افزود: بیش از 40 کارگر در این حادثه حبس شده‎اند و 6 پایگاه امداد و نجات در محل حادثه حضور دارند و به امدادرسانی  مشغول هستند.

مقدم با بیان اینکه ماموران امداد و نجات از سراسر استان گلستان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ساعت 11:59 دقیقه وقوع این حادثه به مرکز فوریت‎های پزشکی اعلام شد و در اسرع وقت نیروهای هلال احمر در محل حاضر شدند .

وی  گفت: یک سری از گروه‎های امدادی کارخانه‎های معدن برای نجات وارد معدن می‎شوند که 21 نفر از این عزیزان به بیمارستان گنبد کاووس و ازادشهر دچار گاز گرفتگی می‎شودند و مصدومیت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 15 کارگر معدن به صورت سرپایی درمان شدند، افزود: تعدادی از کارگران معدن نیز به بیمارستان‎های شهرستان آزادشهر و گنبدکاووس اعزام شدند.

مقدم تاکید کرد: عملیات امدادرسانی در حال انجام شدن است و نیروهای امدادی دست به دست هم دادند تا بتوانند مشکل را حل کنند.

وی تاکید کرد: استاندار گلستان به محل حادثه اعزام شده است تا با نظارت وی عملیات نجات کارگران گرفتار دنبال شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان بیان داشت: از ابتدای دهنه ورودی آنطور که  کارگران معدن بیان می‎کنند حدود یک هزار و 800 متر فاصله است و هنوز نیروهای امدادی نتوانستند به کارگران معدن دسترسی پیدا کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.