در تابستان سال ۱۹۹۷ و طی تورنمنتی ۴ جانبه، روبرتو کارلوس گلی خاطره انگیز و تاریخی را وارد دروازه فابین بارتز کرد.​​​​​​​

توضیح جالب روبرتو کارلوس برای ضربه ایستگاهی تاریخی مقابل فرانسه

به گزارش قدس آنلاین، روبرتو کارلوس در اواسط نیمه اول پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با کاتی اعجاب انگیز، یکی از دیدنی ترین گلهای تاریخ فوتبال را به ثمر رساند. اما این مدافع برزیلی حالاو بعد از ۲۰ سال اعتراف می کند که خود وی نیز از گل شدن آن توپ متعجب شده است.

روبرتو کارلوس گفت: "خودم هم نمی دانم چگونه آن توپ تبدیل به گل شد. البته من تمرینات زیادی برای نواختن ضربات ایستگاهی داشتم و در آن روز شرایط برای من بسیار خوب پیش رفت. در فوتبال مدرن گل هایی همانند آن گل بیشتر به ثمر خواهد رسید و بازیکنان بیشتری قادر خواهند چنین کاتی به توپ بدهند پس همانند آن را دوباره خواهید دید اما در فوتبال امروز بازیکنان باید بیشتر از دوران ما نیز تمرینات دشوار انجام دهند."

اگرچه روبرتو کارلوس مدتی قبل از نواختن این ایستگاهی به یادماندنی، از اینتر به رئال مادرید پیوسته بود اما این ضربه باعث شد تا شهرت او چند برابر افزایش پیدا کند ودر پایان همان سال، او بعد از هموطن خود رونالدو به عنوان دومین بازیکن برتر فوتبال جهان نیز انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.