یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس این استان در بازرسی از یک انبار بیش از دو میلیون و ۹۰۰ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

انبار ۳۵ میلیارد ریالی لوازم بهداشتی قاچاق در یزد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبر ی پلیس، سردار ایرج کاکاوند با بیان این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی و همچنین ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برای قاچاقچیان کالا؛ ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به دپو در یک انبار کرده است.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقامات قضائی و اطمینان از صحت و سقم موضوع به بازرسی از این انبار پرداختند که بیش از دو میلیون و ۹۰۰ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کشف کردند.

کاکاوند با بیان اینکه ماموران یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند تصریح کرد: متهم، این کالاهای خارجی را به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی به این استان وارد و در یک انبار نگهداری می کرد که قبل از توزیع در بازار شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال" افزود: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه و در نهایت کاهش تولید ملی، درآمد سرانه، گسترش فقر و بیکاری در جامعه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.