بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان تلاش در راستای کاهش مشکلات جانبازان و ایثارگران عزیز است، گفت جانبازان و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار، آبرو و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانبازان و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار ایران هستند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، سیدعلی اکبر پرویزی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان وخانواده های آنان با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران عزیز در راه صیانت از ایران عزیز از جان و مال خود گذشتند، اظهار داشت: سرکشی از این عزیزان از جمله وظایف همه مسئولان در همه رده ها و سطوح است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان تلاش در راستای کاهش مشکلات جانبازان و ایثارگران عزیز است، افزود: جانبازان و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار، آبرو و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آماده کمک و مساعدت در راستای حل و فصل مشکلات ایثارگران وجانبازان عزیز هستیم افزود: جانبازان به عنوان اسوه های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده اند.

پرویزی، با بیان اینکه بیشترین سختی را خانواده های جانبازان متحمل می شوند افزود: این عزیزان با صبوری، تمامی درد و رنج جانبازان عزیز را تحمل می کنند که قطعاً اجر آنها در پیشگاه خداوند کمتر از خود جانبازان نیست.

جانباز ۷۰ درصد حسن زلیخائی در یک دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای ۴ بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی نائل شده بود، همچنین جانباز ۷۰ درصد محمدحسن طرمی نیز در ۲ آبان ماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی حسینیه بر اثر اصابت گلوله به افتخار جانبازی نائل شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.