آزادشهر- معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با خارج شدن جسد یکی دیگر از معدنچیان، ۲۲ نفر از کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر تاکنون جان خود را از دست دادند.

بیست و دومین جسد حادثه‌دیدگان در معدن آزادشهر از تونل خارج شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا مروتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل حادثه معدن آزادشهر اظهار داشت: تا ساعت ۲ بامداد امروز اجساد ۲۱ نفر فوت شده از داخل تونل به خارج منتقل شده بود که صبح امروز نیز جسد یکی دیگر از معدنچیان کشف و از تونل خارج شد.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: جسد این کارگر نیز به یکی از بیمارستان‌های شهرهای اطراف منتقل شد.

وی اظهار کرد: این تونل ۱۸۰۰ متر عمق دارد و انفجار در عمق ۱۴۰۰ متری تونل رخ داد و این امر سبب ریزش دیواره تونل شده و کارگاه دوم را به صورت کامل مسدود کرده و ارتباطی با این کارگاه نداریم.

مروتی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دستگاههای امداد و انتظامی کار آواربرداری را به سرانجام برسانیم و کار هوادهی هم در داخل تونل در حال انجام است.

وی افزود: از ظهر دیروز تاکنون ۶۹ نفر بر اثر حادثه انفجار و ریزش معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر بستری شدند که ۲۰ نفر تاکنون ترخیص شدهاند.

ظهر دیروز چهارشنبه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و سبب تخریب بخشی از این معدن شد که متأسفانه تعدادی از کارگران مشغول به‌کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل‌های معدن محبوس شدهند که اطلاع دقیقی از وضعیت آنها در دسترس نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.