شیراز- بیمارستان فوق تخصصی شهید عباس دوران با حضور وزیر بهداشت در شیراز گشایش یافت.

بیمارستان شهید عباس دوران در شیراز افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن هاشمی صبح پنجشنبه، چهاردهم اردیبهشت در ادامه سفر به استان فارس، در بیمارستان شهید دوران شیراز حضور یافت و این بیمارستان، به چرخه ارائه خدمت به مردم پیوست.

  بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهید عباس دوران نیروی هوایی، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان مرکز ترومای شرق شیراز، به بهره برداری رسید.این بیمارستان که با صرف ۲۵میلیارد تومان اعتبار ساخته و تجهیز شده است، دارای چهار اتاق عمل، شش تخت آی سی یو، چهار تخت سی سی یو، دو تخت ان آی سی یو و ۲۰ تخت اورژانس است و به عنوان یک بیمارستان جنرال، در بلوار مدرس شیراز، کار ارائه خدمت را آغاز می کند.
 در این بیمارستان، ضمن پیش بینی خدمات تخصصی و فوق تخصصی، با حضور ۳۰۰ پزشک و نیروی درمانی و اداری، پزشکان خانواده نیز به خدمات رسانی مشغول می شوند و دسترسی مردم به این خدمت توسعه می یابد.
 پیش بینی خدمات تخصصی دندانپزشکی در این بیمارستان، گامی دیگر در راستای ارائه خدمات بهتر با دسترسی بیشتر مردم مناطق شرقی کلان شهر شیراز است و علاوه بر این خدمات عمومی دندانپزشکی نیز به صورت شبانه روزی در این بیمارستان ارائه می شود. همچنین با تدابیر اندیشیده شده، علاوه بر قرارداد این بیمارستان با همه بیمه ها، بیماران بی بضاعت در صورت شناسایی به کمک گروه خیریه، به صورت رایگان مداوا می شوند.   کلنگ این بیمارستان در سال ۱۳۸۰ به زمین زده شده و پس از یک وقفه، از سه سال گذشته کار ساخت آن سرعت گرفته و امروز، همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان خدمتی دیگر در عرصه سلامت فارس به بهره برداری رسید.
 تخصص های پیش بینی شده برای این بیمارستان شامل جراحی، زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک، داخلی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، توانبخشی، عفونی و گرمسیری، اطفال، پوست، بیهوشی و درد، رادیولوژی، دندانپزشکی و طب هوایی است.

وزیر بهداشت در آئین گشایش بیمارستان شهید عباس دوران، گفت: من شیفته مردانگی شهید دوران هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.