شاهرود- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شلیک یک جوان شاهرودی به همسر و مادر همسرش خبر داد و گفت: در این حادثه همسر این جوان جان باخته و مادر همسر وی نیز مجروح شد.

جوان شاهرودی با شلیک گلوله همسرش را به قتل رساند/ضارب تحت تعقیب است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در جمع خبرنگاران از یک مورد تیراندازی در شاهرود در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز طی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در حوالی خیابان باغ زندان، ماموران پلیس سریعا به محل اعزام شدند .

این مقام انتظامی از اعزام تیم‌های پلیس به صحنه این حادثه خبر داد و افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مردی ۲۸ ساله با اسلحه شکاری خود به سمت همسر و مادر همسرش سه تیر شلیک کرده است.

وی ادامه داد: بررسی انجام شده نشان می‌دهد که این فرد با خانواده همسر خود اختلاف داشته و این امر باعث این حادثه فجیع شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود افزود: اورژانس شاهرود اعلام کرد تلاش‌ها برای زنده نگهداشتن همسر ۲۶ ساله این فرد موثر نبوده و وی جان باخته است.

اشرفی از زنده بودن مادر همسر این فرد خبر داد و گفت: وضعیت مادر همسر فرد ضارب، از سوی مسئولان بیمارستان رضایت بخش اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی از تلاش گسترده پلیس برای دستگیری ضارب خبر داد و تصریح کرد: این فرد تحت تعقیب است و اقدامات لازم برای دستگیری وی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.