بجنورد- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۲۵ هزار خانوار نیازمند خراسان شمالی با وجود اختصاص سبد کالا اما هنوز برای دریافت کالاهای خود اقدام نکرده‌اند.

۲۵ هزار خانوار نیازمند خراسان شمالی سبد کالای خود را نگرفتند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری در آئین تقدیر از کارگر نمونه کشوری در شیروان اظهار داشت: دلیل بی‌رغبتی خانوار از شارژ کارت‌های اعتباریشان می‌تواند بی‌اطلاعی و یا بی‌نیازی این خانوار باشد.

وی با اشاره به اینکه با تعامل مجلس مستمری نیازمندان حدود ۳ برابر افزایش پیداکرده است تصریح کرد: امیدواریم این روند برای پنج سال طی برنامه ششم توسعه ادامه داشته باشد.

نوری با اشاره به‌سلامت کارگران افزود: سلامت کارگران باید در اولویت تمامی مجامع کارگری باشد در این راستا طی سال گذشته ۳۷ هزار نفر ساعت آموزش ارائه شد که بنا داریم این میزان آموزش را در امسال به ۸۰ هزار نفر ساعت برسانیم تا شاهد ارتقاء فرهنگ ایمنی بوده و سبب کاهش حوادث کارگری به میزان قابل‌توجهی شویم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این مراسم از سعید فلاح کارگر نمونه کشوری استان در شیروان تقدیر کرد.

نوری در این آیین اظهار داشت: کارگر نمونه کشوری از میان یک هزار و ۹۵۴ نفر منتخب بخش صنعت توانست عنوان نفر برتر را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این کارگر نمونه کشوری الگو و سفیر کارگران استان است که باید تلاش کنیم افرادی همانند این فرد در جامعه بیشتر شده و رشد آن‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.