رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از ماموریت رییس مجلس به کمیسیون متبوعش برای بررسی حادثه معدن زمستان‌یورت آزادشهر و تهیه گزارش در این باره خبر داد.

ماموریت لاریجانی برای بررسی حادثه معدن زمستان یورت

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوای اسلامی با اشاره به وقوع حادثه ناگوار در معدن زغال سنگ "زمستان" یورت آزادشهر از ماموریت دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون صنایع و معادن برای بررسی این حادثه خبر داد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر اساس آمار دریافتی متاسفانه ٢١ جنازه از معدن زمستان یورت خارج شده است، افزود:در نخستین ساعات وقوع حادثه طی تماسی تلفنی با مسئولان وزارت صنعت در گلستان و نماینده شهرستان آزادشهر و سایر نمایندگان استان علل حادثه را جویا شدم و همچنان تماس ها برای دریافت آخرین اخبار از حادثه ادامه دارد.

اعزام هیئتی از کمیسیون صنایع به آزادشهر برای بررسی میدانی

اکبریان با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات فنی از استان های مازندران و سمنان به منطقه ارسال شده است، ادامه داد:فردا هیئتی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس به همراه نمایندگان وزارت صنعت و مرکز پژوهش ها به منطقه اعزام می شوند، تا علل و ابعاد وقوع حادثه را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه هیئت اعزامی گزارشی از حادثه تهیه می کنند که در صحن علنی قرائت می شود، یادآور شد: باید علل و ابعاد حادثه بررسی شود، تا از وقوع حوادث این چنینی در آینده جلوگیری شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوای اسلامی، تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با بنده دستور دادند که این حادثه در اسرع وقت و در تمامی ابعاد پیگیری و بررسی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.