داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۹۶ تا فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

 داوطلبان دکتری تا فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه برای انتخاب رشته خود مهلت دارند

به گزارش «قدس آنلاین»،  آزمون دکتری سال ۹۶ اسفندماه سال ۹۵ برگزار شد و نتیجه اولیه آن بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

از مجموع داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری سال ۹۶، تعداد ۱۹۹ هزار و ۳۰۳ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که این داوطلبان تا فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود مهلت دارند.

با توجه به انتشار دو اطلاعیه و اصلاحیه از سوی سازمان سنجش در زمینه کدرشته‌محل‌ها، داوطلبان باید با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ها و اصلاحیه‌ها با رعایت ضوابط برای انتخاب ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته‌های اقدام کنند.

داوطلبانی که انتخاب رشته را انجام داده‌اند نیز در صورت تمایل به تغییر کدرشته‌محل‌ها با توجه به اصلاحات اعلام شده، تا فردا ۱۶ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ویرایش فرم خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.