یک مقام آگاه با بیان اینکه تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ هنوز آغاز نشده و حدود ۲ ماه زمان خواهد برد، گفت: افتتاح خط تولید این خودرو با حضور رئیس‌جمهور یک اقدام نمادین بود و بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت.

افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸ با حضور رئیس‌جمهور اقدام نمادین بود/ تولید انبوه این خودرو انجام نمی‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  با بیان اینکه تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ هنوز  شروع نشده است، اظهار داشت: افتتاح خط تولید این خودرو با حضور رئیس جمهور در واقع یک افتتاح نمادین بود و هم اکنون تولید انبوه این خودرو انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح خط تولید پژو ۲۰۰۸ در سالن مونتاژ شماره ۴ صورت گرفت در حالی که قرار است تولید این خودرو در سالن شماره ۲ و بر روی خط تولید پژو ۴۰۵ و پژو پارس صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایران خودرو برای تولید پژو ۲۰۰۸ باید نیروی کار جذب کند، افزود: احتمالاً برای راه اندازی خط تولید پژو ۲۰۰۸ با کارگرانی که قبلاً هم در ایران خودرو مشغول بوده‌اند تماس خواهند گرفت تا به کار برگردند.

به گفته این مقام آگاه، در روزهای اخیر ۶ تا ۷ دستگاه پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو مونتاژ شده ولی کار تولید انبوه احتمالاً دو تا سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

وی در مورد وضعیت تولید دنا پلاس در ایران خودرو نیز گفت: تولید این خودرو نیز در حد کمی است به طوری که روزانه حدود ۵ دستگاه دنا پلاس تولید می‌شود و ربات فعال در نصب ساندروف این خودرو در حال تنظیم است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.